إصابة ثلاثيني سعودي بطلق ناري في الرأس بمصر.. والجاني مجهول

An ambulance is parked at the site where gunmen killed six soldiers at a Cairo checkpoint on March 15, 2014 in an attack the military blamed on the Muslim Brotherhood movement of deposed president Mohamed Morsi. The attack came two days after gunmen killed a soldier in Cairo, as militants once based in the Sinai Peninsula increasingly target the capital in a campaign that has killed more than 200 security men since the army overthrew Morsi last July. AFP PHOTO / AHMED GAMEL (Photo credit should read AHMED GAMEL/AFP/Getty Images)

أصيب مواطن سعودي (32 عاماً) متواجد بمصر، بطلق ناري في الرأس من مجهول، ونقل إلى مستشفى بلبيس العام، بعدما عثر عليه في طريق بلبيس- القاهرة الصحراوي وهو في حالة إغماء تام جراء إصابته.
ونقلت صحيفة “الجزيرة” عن مصادر طبية مصرية، أن مدير أمن محافظة الشرقية، بوسط مصر، تلقى بلاغاً بوصول مصاب سعودي الجنسية لمستشفى بلبيس العام، تعرض لطلق ناري في رأسه.
وتبين أن المصاب يعاني من نزيف حاد في المخ وهو في غيبوبة تامة، فجرى نقله لمستشفى الزقازيق الجامعي، فيما لم تكشف التحريات الأولية عن هوية مطلق النار عليه.